• Gratis verzending vanaf €65,-
  • 2 Jaar garantie op onze Smart Home producten
  • Gratis installatiegids
  • Montage Mogelijk !

Verzending & Levering

Zelf regelen
Volg u bestelling in uw account.
U kunt inloggen rechts bovenaan op onze website bij Mijn account

 

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Wij leveren daarom (bijna) al onze producten direct uit voorraad.


Voor 17:00 besteld is de zelfde dag verzonden (tenzij niet op voorraad), hierop heeft u meestal de bestelling de volgende dag al in huis.

 

Bestellingen ná 17:00 uur en in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

 

Heeft u een afleveradres buiten Nederland of België?
Dan is uw bestelling langer onderweg. (gemiddeld 2 tot 3 werkdagen)

 

Product niet op voorraad?

Stuur ons een bericht via de contactpagina en vul uw gewenste product in.

Hiermee gaan wij direct aan de slag zodat wij u op de hoogte kunnen houden betreft de nieuwe levering.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij en de berzorgers van Post NL doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken.

Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we u daarvan direct op de hoogte.

Houd uw Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

 

Niet (alles) ontvangen?
We kunnen niet altijd alle artikelen van één bestelling op hetzelfde moment verzenden.

In uw account ziet u of we alles tegelijkertijd verzonden hebben.

Als we wel alles hebben verzonden, kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

 

Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Bij TB Home Solutions worden alle standaard bestellingen binnen Nederland verzonden via PostNL.

Er wordt onderscheid gemaakt tussen een brievenbusstuk en een pakketzending.

  • Brievenbuspost: maandag t/m zaterdag
  • Pakketzending: dinsdag t/m zaterdag

 

U heeft een keuze uit de volgende opties.

  • Standaard zending
  • Bezorgen op afspraak
  • Bezorgen bij een PostNL afhaalpunt
  • Bezorging en installatie op locatie

Bij een pakketzending krijgt u altijd een Track & Trace code. Zo kunt u altijd zien wanneer uw bestelling wordt geleverd. U vindt de Track & Trace code in de bevestigingsmail. Brievenbuspost heeft geen Track & Trace code.

Let op! Heeft u binnen 5 werkdagen uw bestelling nog niet ontvangen? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan zo snel mogelijk voor u uit wat de status is van uw bestelling.

 

Verzendkosten
Standaard verzending binnen Nederland (€7,50)

Voor het verzendklaar maken, controleren en het afleveren van de bestelling betaalt u een bijdrage per bestelling. Bij iedere bestelling onder de €65,- wordt een standaard verzendbijdrage van €7,50 doorberekend.

Bij iedere bestelling boven de €65,- is verzending gratis.

Mocht u meerdere bestelling plaatsen op dezelfde dag, dan is het mogelijk om deze bestellingen samen te versturen.
Voor beide bestellingen worden er dan geen aparte verzendkosten in rekening gebracht (mits deze voor 17.00 besteld zijn).  

Bij volledige retournering van uw bestelling krijgt u het volledige orderbedrag gecrediteerd.

Eventuele kosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper.

 

Bezorg adres
Het adres wat u bij uw bestelling heeft doorgegeven als factuuradres is in eerste instantie tegelijk uw afleveradres. Mocht u toch graag een ander afleveradres willen dan uw eigen adres, geef dit dan aan bij uw bestelling. Hiervoor kunt u bijvoorbeeld het pakketje laten bezorgen op uw werkadres. Wilt u liever uw bestelling op een PostNL afhaalpunt afgeleverd hebben dan is dit ook geen probleem. Selecteer op de track and trace pagina uw gewenste afhaallocatie en bekijk meteen wat de openingstijden van dit postkantoor zijn.

 

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Nee, om uw gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als u bestelling nog niet verzonden is, kunt u die wel annuleren door contact op te nemen met de klantenservice.

 

Ik ben niet thuis tijdens de bezorging?
Niet thuis? Geen probleem!

Bent u niet thuis op het moment van bezorging? Geen probleem. De postbode probeert het pakket af te leveren bij uw buren.

Lukt dit ook niet? Dan laat de bezorger een bericht voor u achter. Hierop vind u een 'niet-thuis-code'.

Ga naar www.mijnpakket.nl, vul de code in en geef aan waar en wanneer u uw bestelling bij de tweede poging wilt laten bezorgen. U kunt dit aangeven tot 22.00 uur.

U heeft dan de keuze uit één van de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen)
  • Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. U haalt jouw zending vanaf 16.00 uur de volgende dag op.
  • In de Pakketautomaat op zeven grote NS-stations.